Targa Florio přirozeně propojuje motorismus a svěží nealko koktejly
S velkou pravděpodobností si řeknete, že osvěžující nealkoholické nápoje jdou ruku v ruce s letním obdobím, ale to není až tak pravda. Vzhledem k tomu, že i podzimní měsíce jsou nadprůměrné, oceníte drink ze známé sicilské limonády od značky Targa Florio. Stačí se podívat na video, ve kterém ve spolupráci s legendárním motoristickými komentátory Števem Eiselem a Pepou Králem značka Targa Florio ukazuje, že svět motorismu a míchání drinků mají mnohem více společného, než byste čekali.
Kampaň představená pod heslem "Nealko koktejly, které mají drive" kombinuje nadšení pro rychlá auta s vášní pro drinky, které vás osvěží i bez alkoholu. Přece jen, alkohol a motorismus k sobě nepatří.
Koktejly podle malých sicilských vesniček
Koktejly jsou pojmenovány podle malých sicilských vesniček, které byly součástí slavné závodní trasy Targa Florio. Takže mezi recepty najdete Targa Florio Cerda s brusinkami, dále pak Scillato s mangovým džusem a skořicí anebo Collesano s jahodami a citronovou šťávou. Všechny vyjmenované koktejly vymyslel barman Mauro Banderas, který apeloval na to, aby v nich vynikly prémiové suroviny značky. Každý drink je nejenže osvěžující, ale nese i příběh propojující historické závody a italskou kulturu.
Tonica Ginger oceníte i na podzim
Letošní novinkou v nabídce je Tonica Ginger, tedy v překladu zázvorový tonik s citronem a sicilskou mořskou solí. Tonik je slazen pouze třtinovým cukrem a přináší rovnováhu chutí. Používá se jako základ pro speciální koktejl Campofelice s jablky a mátou. Celá kampaň navazuje na loňský televizní spot "Chuť vítězství nevyprchá" a fanoušci se mohou na videa podívat na sociálních sítích i YouTube kanálu značky. Připravte si tedy drink, pohodlně se usaďte a pusťte si dobrý film.
komerční sdělení