Hyundai představil speciální edici TUCSONu na oslavu 20. výročí
- Ke 20 letům na evropském trhu nadělil Hyundai zákazníkům TUCSON 20th Anniversary Edition s jedinečným designem
- Mezi unikátní prvky patří matný zelený lak, čalounění interiéru kombinací černé kůže a semiše s barevným prošíváním, 19" kola z lehké slitiny se speciální úpravou či výroční loga
- Výroba bude v Nošovicích zahájena v srpnu, vozy bude možné objednávat v průběhu září
Značka Hyundai představuje model TUCSON 20th Anniversary Edition, s nímž
oslaví dvě desetiletí úspěchů oblíbeného SUV na evropském trhu.
Speciální výroční edice doplní tradiční silné stránky TUCSONu o ještě
osobitější a prémiovější vzhled.
Exkluzivní připomínka 20. výročí
Čtvrtá generace modelu TUCSON se ve své nejnovější podobě může
chlubit modernizovaným designem, inovativní technikou a rozšířenou
výbavou. TUCSON 20th Anniversary Edition to vše korunuje
prestiží a elegancí. Už v základu nabídne designové doplňky, které se
jinak dodávají pouze na přání, a doplní je o řadu jinak nedostupných
prvků.
Výroční edice bude lakována působivou novou barvou Pine Green Matte a vybavena nově zpracovaným interiérem. V něm majitelé najdou černou kůži v kombinaci se semišem a prošívání rovněž v decentním zeleném odstínu Pine Green.
Jedinečná 19" kola z lehké slitiny s povrchovou úpravou Satin Dark Grey doplní černé lišty kolem oken a kryty vnějších zpětných zrcátek.
Samotné výročí bude připomínat speciálně navržené logo edice umístěné na různých místech interiéru a exteriéru. Designéři se při tvorbě loga nechali inspirovat pohledem na město, které modelu TUCSON propůjčilo svůj název. Hlavním motivem je nejvyšší druh kaktusu Saguaro, typický pro danou oblast společně se scenérií hor stejnojmenného národního parku. Tyto ozdobné prvky se objeví na opěrkách hlavy na předních sedadlech, prahových lištách a také na víku 5. dveří.
Výroba modelu TUCSON 20th Anniversary Edition bude ve výrobním závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech zahájena v srpnu bez omezení počtu vyrobených vozů. Speciální edice bude nabízena na všech evropských trzích, včetně toho českého, kde ji bude možné objednávat od září.
TUCSON i po úspěšných 20 letech v Evropě nadále oslovuje nejen
řidiče, kteří již mají s tímto modelem pozitivní zkušenost, ale také
nové zákazníky. Hyundai se bude v nadcházejících letech nadále snažit,
aby na evropském kontinentu zůstal jasným favoritem co nejširšího okruhu
motoristů.
TZ