Elektromobil IONIQ 5 a nový TUCSON vstupují do světa filmu v novince „Spider-Man: Bez domova“

24.11.2021

    Zcela nové modely Hyundai IONIQ 5 a Hyundai TUCSON prožijí svůj hollywoodský debut v připravovaném filmu "Spider-Man: Bez domova" (Spider-Man: No Way Home) společnosti Sony Pictures.

    Společnost Hyundai Motor Company spustila před uvedením filmu do kin 17. prosince kampaň zahrnující globální televizní reklamu a další digitální propagační aktivity. Kampaň je součástí globálního reklamního partnerství, které společnosti Hyundai Motor a Sony Pictures uzavřely pro větší počet snímků již v květnu 2020. Cílem uvedené spolupráce je prezentovat vizi mobility zaměřené na člověka a realizované prostřednictvím produktových a technologických inovací.

    "Z hlediska marketingu očekáváme od této spolupráce velký přínos. Tento vzrušující film s našimi vozidly v klíčových částech příběhu potěší miliony diváků na celém světě," řekl Thomas Schemera, výkonný viceprezident, globální marketingový ředitel a vedoucí divize zákaznických zážitků ve společnosti Hyundai Motor Company.

    "Spider-Man: Bez domova" je třetím filmem o Spider-Manovi z produkce společností Sony Pictures a Marvel Studios s hvězdným Tomem Hollandem, který hraje hlavní roli středoškoláka Petera Parkera neboli Spider-Mana. Předchozí film "Spider-Man: Daleko od domova" (Spider-Man: Far From Home) vydělal na celém světě 1,131 miliardy USD jako čtvrtý nejvýnosnější film roku 2019 a 25. nejvýnosnější film v celé historii.

    "Hyundai je synonymem špičkové technologie a vizuálně inovativního designu. Není tedy vůbec překvapivé, že značka pro model IONIQ 5 a netrpělivě očekávaný film 'Spider-Man: Bez domova' vytvořila nápaditou marketingovou kampaň. Nepochybujeme o tom, že tato inovativní spolupráce přinese fanouškům hodně zábavy," řekl Jeffrey Godsick, výkonný viceprezident, odpovědný za globální partnerství a řízení značky, a vedoucí oddělení zábavních akcí ve společnosti Sony Pictures Entertainment.

    Výsledkem aktuální spolupráce je i delší reklamní video "Only Way Home", jehož režisérem je Jon Watts, který měl na starosti režii všech tří posledních filmů o Spider-Manovi. V reklamě vystupuje Tom Holland jako Spider-Man a jeho nejlepší přítel Ned Leeds, kterého hraje Jacob Batalon. Spider-Man je v reklamě rozhodnutý očistit své jméno, vyjde ze svého úkrytu a stopne si Neda v elektromobilu IONIQ 5, aby ho dovezl do 300 mil (483 km) vzdáleného New Yorku. Třicetisekundová televizní verze se bude vysílat do ledna 2022 v rámci televizních programů s vysokou sledovaností v USA, Evropě, Číně, Rusku a na dalších globálních trzích - včetně České republiky.

    Společnost Hyundai Motor navíc vytvořila třicetisekundový reklamní spot se zcela novým modelem TUCSON, který reprezentuje moderní kompaktní SUV. Diváci v této reklamě uvidí klíčové scény z filmu, a to včetně těch, v nichž vystupují TUCSON a Tom Holland.

    Integrovaná marketingová kampaň společnosti Hyundai Motor, zaměřená na připravovaný film "Spider-Man: Bez domova", bude přitahovat pozornost rovněž na velkoplošné obrazovce na náměstí Piccadilly Circus v Londýně a prostřednictvím reklamních ploch na celém světě.

    Po filmu "Spider-Man: Bez domova" bude spolupráce pokračovat ve spojení s připravovaným filmem "Uncharted", jehož premiéra je plánována na únor 2022, a s pokračováním kritikou oceňovaného a Oscarem ověnčeného animovaného filmu "Spider-Man: Paralelní světy" (Spider-Man: Into the Spider-Verse), které by se mělo začít promítat na plátnech kin v říjnu 2022. 

    Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

    Pokročilá nastavení

    Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.

    Bez nezbytných cookies se neobejde správné a bezpečné fungování našich stránek a registrační proces na nich.
    Funkční cookies ukládají vaše preference a uzpůsobí podle nich naše stránky.
    Výkonnostní cookies monitorují výkon našich stránek.
    Díky marketingovým cookies můžeme měřit a analyzovat výkon našeho webu.