Dacia Bigster Concept, který ztělesňuje vývoj značky Dacia do vyšších sfér tím, že nabourává skleněný strop segmentu C

14.01.2021

    Dacia Bigster Concept 2021 ztělesňuje vývoj značky Dacia do vyšších sfér tím, že nabourává skleněný strop segmentu C. Dacia zůstává Dacií, je dostupnější než kdykoliv dříve a nabízí svěží šmrnc.

Boulogne-Billancourt - 14. ledna 2021.

Během prezentace strategického plánu Renaulution skupinou Renault poodhalila značka Dacia svou strategii na příštích pět let. Vytvořením obchodní jednotky Dacia- Lada bude moci Dacia zvýšit svou efektivitu a konkurenceschopnost a bude schopna oslovit další trhy a výrobky, a to zejména v segmentu C. Bigster Concept je předobrazem otevření řady Dacia směrem k novým obzorům.

"Dacia bude stále Dacií a bude i nadále nabízet spolehlivé modely, které dávají zákazníkům smysl a umožňují chytrý nákup s nejlepším poměrem cena-kvalita. Vytvořením obchodní jednotky Dacia-Lada maximalizujeme využití modulární platformy CMF-B, posílíme naši efektivitu a dále zvýšíme kvalitu, konkurenceschopnost a přitažlivost našich výrobků. Máme tak v rukou všechny karty, abychom mohli směřovat k nejvyšším cílům. Bigster Concept nám k nim ukazuje cestu." (Denis Le Vot, generální ředitel značek Dacia a Lada, během prezentace plánu Renaulution)

Dokonalý, jedinečný a účinný obchodní model

Již přibližně 15 let nabízí Dacia moderní, jednoduchá a atraktivní vozidla. Vychází z nepřekonatelného know-how a využívá s nejmenšími možnými náklady osvědčené technologie a synergie skupiny Renault a Aliance Renault-Nissan-Mitsubishi.

Dacia, která je známá svým jednoduchým prodejním modelem, se usadila ve 44 zemích, prodala více než 7 milionů vozidel, mezi nimiž byla řada nejprodávanějších vozů. Mezi soukromými zákazníky v Evropě je Sandero stále nejprodávanějším vozidlem ze všech segmentů dohromady a Duster je jedničkou mezi SUV.

Po dobu své existence Dacia vždy dokázala nabízet ta správná řešení v souladu s dobou a souznící se všemi trendy. I nadále se bude tato značka snažit nabízet vozidla odpovídající skutečným potřebám svých zákazníků a zároveň čelit novým výzvám automobilového průmyslu, a to prostřednictvím:

  • Střízlivého a důsledného přístupu k vývoji svých produktů od designu k ceně;
  • Vytvořenou obchodní jednotku Dacia-Lada, podporovanou globální automobilovou skupinou zejména v oblasti technologií s cílem zvýšit potenciál synergie a tzv. carry over;
  • Používání konkurenceschopné a velmi flexibilní platformy Aliance CMF-B Dacií i Ladou umožní přejít ze 4 platforem na jednu a z 18 karoserií na 11;
  • Vozidla založená na této platformě, která bude možné vybavit motory na alternativní nebo hybridní pohon zaručujícími soulad s vývojem předpisů a odpovídajícími očekáváním našich zákazníků;
  • Konkurenceschopná modelová paleta, rozšířená a modernizovaná v roce 2021 s uvedením nového Sandera a nového Loganu na trh, ale také Spring, nejdostupnějšího 100 % elektrického městského vozidla v Evropě, a konečně 3 nové modely, které se objeví do roku 2025;
  • Vstup do segmentu C, který symbolizuje Bigster Concept.

Dacia Bigster Concept, svěží vítr do segmentu C

Bigster Concept, věrný duchu Dacie, je robustní a prostorné vozidlo s délkou 4,6 m. Dychtící po přírodě a prašných cestách, nabízející bez zbytečností vše, co je zásadní pro SUV z tohoto segmentu.

Toto SUV ctí úspěšný recept Dacie, zpřístupní segment C za cenu vozidla z nižšího segmentu.

"Dacia Bigster Concept ztělesňuje vývoj značky. S dotykem svěžesti a smyslem pro outdoor. Dokazuje, že dostupnost není protikladem atraktivity. U Dacie jsme o tom přesvědčeni a toto vozidlo je toho důkazem." (Alejandro Mesonero-Romanos, ředitel designu Dacie)

Bigster Concept má ve svých genech silné hodnoty značky, které jí postupně umožnily vytvořit si silný vztah s komunitou svých zákazníků a fanoušků: jednoduchost, poctivost a autentičnost.

Proporce Dacie Bigster Concept jsou zároveň současné a nadčasové. Na začátku evokují robustnost. Linie jsou jednoduché a konejšivé. Působí nadmíru autenticky.

Vnější proporce jsou příslibem velkého vnitřního prostoru dosahující nejlepší úrovně ve své kategorii. Její světelný podpis ve tvaru Y se rozšiřuje ve stylu SUV, který je sebevědomý a asertivní.

Její tmavě zelená barva zvýrazňuje její dynamickou a dobrodružnou povahu; duch svobody, který je hluboce zakořeněný v samotné DNA značky.

Bez potřeby všeho, co je umělé a nadbytečné, chromu nebo imitace hliníku nabízí Bigster Concept vše podstatné z autentického SUV s velkou možností výběru, jako je například použití hrubých recyklovaných plastů pro ochranné prvky.

Vozidlo, které je průkopníkem v modelové paletě Dacia, by mohlo být vybaveno motory na alternativní a hybridní pohon díky své platformě umožňující značce být v zcela v souladu s očekáváními našich zákazníků a stejně tak s vývojem všech předpisů v této oblasti.

S vozidlem Bigster Concept se Dacia stává synonymem úniku s cílem umožnit zákazníkům zažít jedinečné, opravdové, a i ty zdánlivě obyčejné zážitky. Více než kdy předtím ztělesňuje Dacia tuto svobodu pohybu a symbolizuje promyšlený nákup zaměřený na skutečné potřeby zákazníků a jejich největší přání. Pořízení vozu Dacia se tak stává projektem, který má smysl. Značka Dacia má stále své opodstatnění a je ještě atraktivnější než kdykoliv předtím.

Reklama: