České zastoupení Škoda Auto naplno spouští novou firemní identitu
Po loňském představení nové firemní identity přichází české zastoupení Škoda Auto s rozsáhlou marketingovou kampaní na podporu jejího oficiálního spuštění na českém trhu.
Jejím ústředním motivem bude televizní spot, do nového hávu také převleče veškeré online kanály a součástí kampaně bude i komunikace spolupracujících známých osobností či doprovodné sponzoringové aktivity. Do poloviny letošního roku plánuje Škoda Auto vyměnit i veškeré tištěné materiály v tuzemské dealerské síti. Nové prvky architektury začne autorizovaná síť partnerů nasazovat na konci roku 2024.
"Novou firemní identitu jsme veřejnosti ukázali v loňském roce, od teď ji naplno začneme využívat i ve všech tuzemských komunikačních kanálech. Cílem kampaně je všem ukázat nové vizuály a inspirovat naše zákazníky k objevování a větší odvaze vydat se nevšedními cestami vstříc novým zážitkům." Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení Škoda Auto.
Od 3. dubna naplno i v České republice
České zastoupení Škoda Auto začíná ode dneška naplno využívat novu firemní identitu a její oficiální spuštění doprovází rozsáhlá marketingová kampaň. V den jejího zahájení ji podpoří využití inovativního formátu na zpravodajském portálu iDnes.cz a také přebal titulní strany deníku Mladá Fronta DNES. Vůbec poprvé automobilka také využívá tzv. digitální out-of-home plochy. Ústředním motivem je televizní spot, který prezentuje změnu, nová dobrodružství, otevřené možnosti nebo objevování nových cest. V následujícím měsíci se bude spot objevovat také v kinech. Za zpracováním kreativního konceptu spotu stojí agentura Zaraguza, o produkci spotu se postaral produkční tým Beze Strachu a mediální distribuci zajistila agentura PHD.
Změna v online kanálech a aktivity na sociálních sítích s podtitulem Nová kapitola
S novou firemní identitou se od dnešního dne veřejnost setká také na všech webových stránkách a oficiálních profilech Škoda Auto. Na sociálních sítích podpoří povědomí o změně identity i spolupracující známé osobnosti, mezi které patří například Tomáš Zástěra, Inna Puhajková, Jan Mejdr, Bára Poláková, Marek Lambora a další. Aktivity budou zahrnovat například přebarvení profilové fotografie, sdílení zážitků z výletů nebo soutěže o nezapomenutelné zážitky. Strategii pro sociální sítě tvořila agentura SocialSharks.
Hudební festivaly, kulinářské zážitky i nové sporty
Nová firemní identita bude mít přesah i do sponzoringových aktivit. K tradičním partnerstvím tak přibydou například spolupráce s hudebním festivalem Metronome, gastronomickým festivalem Prima FRESH nebo freestyle show COOLIFE Fest 2023. V oblasti sportu už Škoda Auto podpořila například freedivera Davida Vencla, která se jako první na zamrzlém jezeře Sils pod ledem potopil na jeden nádech a bez neoprenu do hloubky 52,1 metru.
Největší změna identity značky Škoda za posledních 30 let
Pro éru elektromobility a digitalizace vytvořila Škoda Auto nový designový jazyk a firemní identitu. Vyznačuje se jasnými minimalistickými liniemi, které zdůrazňují jednoduchost a kvalitu nových modelů značky Škoda. Nové logo je prezentováno bez plastické 3D grafiky. Škoda Auto tak zareagovala na rostoucí přesun marketingových a komunikačních aktivit z tisku na internet. Velkou změnou prošla také firemní identita. Mladoboleslavská automobilka bude používat dva různé odstíny zelené: smaragdovou a elektrickou zelenou, které symbolizují ekologii, udržitelnost a elektromobilitu. U autorizovaných partnerů na českém trhu se nové prvky architektury dle nové firemní identity začnou objevovat od konce roku 2024.
Zdroj TZ: Škoda Auto