„Bezprostřední budoucnost mobility je elektrická!“ říká o elektromobilitě Ondřej Vetchý ve spolupráci se Škoda Auto
Na stranu podporovatelů elektromobility se staví další silná osobnost české kultury a umění – Ondřej Vetchý.
Známý herec se zasazuje kromě jiného i o udržitelný životní styl a zachování planety pro budoucí generace. V nové kampani automobilky Škoda Auto se stává propagátorem elektrické budoucnosti osobní dopravy a pomáhá v Česku šířit povědomí o výhodách elektromobility. Škoda Auto do roku 2026 počítá s uvedením 3 nových plně elektrických modelů, zasazuje se o rozšiřování dobíjecí infrastruktury a přichází s novou firemní identitou, která jde vstříc elektromobilitě i svým zákazníkům.
Elektromobilita je budoucnost, na kterou je třeba se připravit
"Vnímejte elektromobilitu jako záblesk naděje pro naši budoucnost," říká rozhodně Ondřej Vetchý v úvodu videa, které vzniklo ve spolupráci se Škoda Auto v rámci propagace rozvoje elektromobility v Česku.
Ondřej Vetchý je nejen herec, ale také respektovaná osobnost se silnými názory, které aktivně propaguje. Patří mezi ně pevné hodnoty, osobní odpovědnost, zdravý životní styl i udržitelný život na naší planetě. Díky vzájemné shodě s hodnotami mladoboleslavské automobilky se Ondřej Vetchý rozhodl veřejně postavit za rozvoj elektromobility v České republice a zvyšování povědomí o jejích přínosech pro dopravu, mobilitu i udržitelný život.
"Žijeme v době velkých změn. Elektromobilita je jednou z nich."
"Lidstvu se nabízí několik možností, jak planetě ulevit. Elektromobilita je jednou z nich a vnímejme ji jako záblesk naděje pro naši budoucnost. Žijeme v době velkých změn. Ne na všechny lze bez pomoci najít odpověď, na elektromobilitu ale již dnes odpovědi existují. Je pro mě naprosto určující, že je elektromobilita součástí snižování emisí v dopravě. Bezprostřední budoucnost mobility je zkrátka elektrická," říká Ondřej Vetchý v kampani, která startuje 11. dubna.
Elektromobilita je pro Škoda Auto budoucností
Škoda Auto chce hrát prim v rozvoji elektromobility v Česku i na dalších trzích, kde působí. Do roku 2026 proto počítá s představením dalších tří plně elektrických modelů. Do roku 2030 plánuje mít automobilka v Evropě 70% podíl elektromobilů na svých celkových prodejích. Jako nejsilnější automobilová značka v České republice chce o tématu rozvoje a důležitosti elektromobility zvyšovat povědomí.
Největší změna identity Škoda Auto za posledních 30 let
Propojení s Ondřejem Vetchým je součástí širší komunikační strategie automobilky, která navazuje na nedávno představenou změnu firemní identity a designového jazyka. Designový jazyk, grafické prvky i celá firemní identita symbolizují ekologii, udržitelnost, elektromobilitu a digitalizaci.
"Ondřej je silnou a charismatickou osobností s pevnými hodnotami, pro které dokáže inspirovat a nadchnout své fanoušky a veřejnost. Sdílíme podobné hodnoty, proto nám společné spojení pro prosazovaní elektromobilní budoucnosti dává perfektní smysl. I my chceme naše zákazníky inspirovat – k objevování a větší odvaze vydat se nevšedními cestami vstříc novým zážitkům," říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení Škoda Auto.
Kampaň s Ondřejem Vetchým startuje 11. dubna
Novou firemní identitu spustila Škoda Auto aktivně v České republice 3. dubna. Podporuje ji výraznou komunikační kampaní, do které se zapojila řada osobností. Důvody, proč přejít na elektrickou budoucnost, bude v samostatné části kampaně vysvětlovat Ondřej Vetchý. Kampaň odstartuje teaserem 7. dubna a od 11. dubna poběží na sociálních sítích a na dalších online platformách. Strategii pro sociální sítě tvořila agentura SocialSharks.
Zdroj TZ: Škoda Auto